cleanin out my closet.

åh nu har dom reklam för gifflar på tv också. osugen man kommer bli varje gång man ser den (: gifflar is the shit.

idag gäller utrensning i garederoben. jag har sååå svårt för det. jag kan ju få för mig att använda något av det jag inte använder nu om ett år kanske. modet kommer och går vet ni (: hehe.jag är en riktig hamster. så detta kommer inte gå något vidare alls.. men nu är det så att nästa helg ska jag och karro stå på loppis och sälja allt vår skit vi samlat på oss och inte behöver mer (: duktigt va ? hehe..

så har en lång dag framför mig. men ska också ner till stan vid tre tiden för att klippa mig och träffa wah. för han lämnar ju skåneland imorgon igen. tråkigt för oss. men spännande för honom, då han får hålla på med det som älskar (: och det tycker jag är viktigt.

men nu får jag sätta igång med röran här ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0