godnatt världen.

ja nu är det läggdags. länge sen man la sig så här tidigt en fredag. men för mig är detta söndag, så det spelar ju ingen roll. haha. har precis kollat film med mamsen. dom visade underbara into the wild på canal + så den såg vi. såg den första gången nere i thailand. tror jag missade lite i början då. den är bra iaf. jag gillar hela tanken med grejen han gör. verkligen. och för er som inte har sett den ska jag ju inte säga mkt mer. bara att ni måste se den (:

imorgon ska jag träna tänkte jag. blir nog en promenad ner som vanligt. en timmes träning  minst. sen när jag kommer hem ska jag lägga mig på altanen och njuta av solen, om den är framme då det vill säga (: men det är klart den är ! sen blir det kanske en lite vår rensning av garderoben. synd att man inte har några pengar så man kan fylla på med nytt bara.

godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0