goodmorning (:

jag tror jag har sovit väldigt gott i natt. drömmt en massa har jag gjort. knasiga grejer som är för knasiga för att nämnas här. sorry! (: hehe. innan jag somnade igår läste jag lite körkorts teori. vet inte hur många gånger jag läst dom första kapitlena nu. haha.. glömmer bort var jag slutade och läser om från början varenda jävla gång (: men det är ju bra. man ska ju läsa läsa och läsa.. räcker nog inte med en gång ändå. ska bara komma igång med  körningen också. vilket inte går lika bra. då jag kör med mina föräldrar.. som oftast är lediga när jag jobbar och tvärtom.

om en timme ska jag vara i stan och klippa mig.. och  jag har precis färgat håret. eller jag sitter med färgen i håret nu.. så nu känner jag mig lite smått stressad. men jag cyklar ner så går det unnan (:

hörs senare..

föresten.. ni skulle sett mig och mina söta kise igår. jag satt och käkade sånna här kola godissnören.. så kom hon och började tugga i andra änden .. åååhh.. så söt hon är (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0