hold my hand.

lördag kväll, kvart över elva och jag sitter hemma i soffan. kors i taket. bara ordet fylla får mig att må illa. idag vaknade jag typ tolv och var ändå fortfarande trött. är grymt trött hela tiden. knasigt. jag gillar det inte alls. jag vill kunna dra mig upp på morgonen och vakna till liv. inte gå runt som en jävla zombie. blöh. hur ska jag orka ta tag i någon träning när min kropp är sån. idag har jag iaf jobbat. med cindy (: trevligt. jag ska bli förhållanderådgivare. haha (: eller inte. sen kom dan, frenne och co och hämtade mig. hehe.. är inte så mkt för det här med att åka runt i en bil och tuta och skrika och ha sig.. förstår faktikst inte alls hur man kan tycka att det är kul (: tur att vi alla har olika åsikter och smaker.

när jag kom hem så satte jag mig i soffan och slappade. och här sitter jag fortfarande. jag förstår det knappt. haha ;P jag är inte uuute ! hehe. knasigt.

nej jag har inget mer vettigt att säga ;P


dagens:
klänning från gina tricot
leggings från h&m
(:

goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0