it was nice knowing you.

hann precis till jobbet, var till och med en minut sen. det var inte bra. inte likt mig ;P men men.. sånt som händer. inte för att jag hade någon bra ursäkt. inte alls.mer än att jag snoozat för länge, men hur bra låter det på en skala ? efter jobb så hängde jag kvar där ett tag och snacka med cindy och sara. sen cyklade jag bort till nautilus för lite träning. blev bara en halvtimmes träning. men alltid bättre än inget alls. får bli lite imorgon också. och iövermorgon (: jag vill ju se resultat ! blöh. jag har inte tålamod att vänta. jag kommer bli uttråkad ;P cyklade sen hem, uppförs backe. jobbigt (: men jag fixade det bättre än förra gången, vilket vi kan se som lite resultat. weh!

så nu har jag precis fått i mig lite mat. så nu ska jag hoppa i duschen (:



me mongo working veeeery hard, bakar brööö ;D



missbildat bröd, får inte säljas ;P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0