kphm.

åh yes! igår kom louise med den underbara idéen att åka till kphm, vilket kan vara lite trist när man inte har några pengar att spendera. men sen är allt så jävla dyrt där nu så skit samma ;P det blir ett äventyr ändå. super duper. ska blir riktigt kul. längtade som fan igår kväll (: den där lollobollo kan vara bra ibland ;P hihi.

just nu har jag ont i magen, inte för mensvärk, inte för att jag ätit något konstigt utan mer någon så där orolig/gillarintedethär ont i magen. vilket är lite jobbigt. men det är bara ignorera och gå vidare. någon gång måste den ju gå över, eller hur ? någon gång måste det ju dyka upp något som ersätter allt det där med något bra. med något bättre kanske. vilket är lite svårt att få in i skallen nu. men djupa andetag och blickarna framåt så är vi snart där (:

just nu är min sötaste tise huuuuur söt som helst. hur många gånger har jag inte skrivit det. men hon är ju det. det finns ju inget finare (: finns inget roligare än när hon möter en i dörren när man kommer hem. ligger i ens knä och myser när man äter frukost. ligger och kollar på en när man rensar i garderoben. ligger utanför duschen och väntar på en tills man duschat klart. jag hon följer varje steg man tar, hon är min lilla älskling (:

nu ska jag försöka få tag i lollobollo som har lite sovmorgon ;P tror jag .. hehe..



bjuder på en gammal bild på mig och min syster när vi ska på pirat-kalas (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0