määäki 21 år !

i lördags när jag kom hem från stugan, var det dags att göra iordning sig direkt. för det vankades fest hos fröken määäki.. åkte dit redan vid fem tiden för att hjälpa den stressade damen lite. kopplade in lite musik och kokade pasta. sen började folket trilla in. jag kände knappt någon ;P men det gjorde inget. när "balkong-festen" började dra igång med "jag har aldrig" och så vidare. då var sabina på g (: hehe..








sen bar det som vanligt vidare till tivvan, där jag inte varit på två helger (: hehe. inget har förändrats. ELLER JOO ! ;P haha. för första gången. dom renoverar stora dansgolvet. så nu är circus öppet istället, skit fint har där blivit. gick nästan vilse när jag skulle på toa. tur andra hade koll på var dom var. hehe.. super duper kväll. tack sara och alla andra ! (:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack själv :) Ja det var skit kul. haha försvann du? Jag stack hem vid 2 tiden. var uttråkad :P



Javisst, sno du bilder. Jag snor av dig också haha :)

2009-05-25 @ 18:42:15
URL: http://jenniferstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0