need to back of.

idag skulle man egentligen på en mysig lite loppis runda med karro. men det blidde inte så. vi båda var för trötta och ville sova lite längre ;P jag ska istället försöka att förbereda för loppisen jag själv ska stå på nästa vecka. rensa ut lite här hemma. allt skit man samlat på sig.. fast frågan är om jag orkar det. så jävla trött alltid. vetifan vad jag ska göra åt detta. sova mindre ? dricka mer vatten ? ja. man hör allt möjligt. sen ska man bara ta tag i det också.

det kommer bli jobbigt om jag inte backar tillbaka nu. det kommer bli riktigt jobbigt. så jag har inget val. ingeting kan någonsin bli som det var förut. så nu är det dags att blicka framåt.. igen..


medina ikväll med cindy (: kuligt ! hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0