sleepless.

la mig redan innan elva igår och ställde klockan på åtta. shit! jag tror jag låg och vred och vände på mig fram tills klockan två. var ju inte ett dugg trött. men nu är jag !! haha ;P jag får nog börja med att dra mig upp tidigt på morgonen istället för att lägga mig tidigt. finns ju ingen mening med det om jag ändå inte somnar. knasigt. fick ju inte upp min tunga trötta kroppen klockan åtta, så snoozade till nio. illa. nu har jag fått i mig frulle och slängt ut sängkläderna på vädring. duktigt (: nu ska jag plocka undan här efter mig sen blir det träning och solning (: återkommer senare idag.. om jag har tid. dagen är fullbokad till max (:


jag och min mia (: när vädret tillät utomhus aktiviteter. vilket det inte gör nu /: SUG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0