smussi.

är lika med smutsig (: mia är så söt.

kom hem från jobb för en halv timme sen. det var lagom mkt att göra. så man var inte helt sysslolös, det gillar vi. nu ligger kiwi och biter mig i armbågen. hon vill busa, det vill inte jag. är super trött. varit igång hela dagen känns det som. och fler sånna dagar är på gång. ska förmodligen jobba hos papsen imorgon. hela dagen vilket betyder 8-17.. planer varenda dag denna veckan.. vilket känns bra (: palla sitta hemma och deppa. det mår sabina knappast bättre av.

nej jag rabblar bara upp massa ointressant och tråkigt nu. så det betyder nog att det är dags att säga gonatt och stänga ner. sov gott. för det ska jag ! (:

pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0