subdag.

cyklade en runda ner i stan. gjorde ett ärende på apotekete sen framkallade jag 200 bilder !!! ;D hehe.. det var svårt att välja ut mindre än så. så får jag sitta och pyssla med det imorgon. om jag nu inte ska jobba. efter att jag framkallt så cyklade jag till sub för att hälsa på mina flickor. mia hade precis slutat så vi gick och köpte glass och satte oss ute och åt. sen blidde det lite kallt så vi flytta in på sub (: sen slutade louise också. så satt vi där alla tre och snacka skit. tills klockan var typ halv sex-sex. sen var det dags att cykla hem igen. mkt trevligt. jag hänger för mkt på mitt jobb ;P haha.. jag saknar mina arbetskamrater när jag inte jobbar, det är nog därför (: trevligt har vi allesammans iaf.

nu är jag nästan precis hemkommen. tog en annan väg hem idag. genom jordbodalen och sånt mysigt (: nu ska mamsen göra pannkakor till mig. sen ska jag cykla till micka. vi ska ha uglybetty-dh-kvälls-mys.






båda mina små subway sötnötar (:

nu blir det panncakes , tyvärr inte från thai. men det får duga ändå.
sen ska jag fundera ut hur jag ska göra med allt här hemma.
för jag måste flytta hemifrån nu, pallar inte.

hoppas alla haft en bra dag.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0