suck.

jag är så kass. jag har inte gjort hälften av vad jag planerat idag. men jag fick iaf det viktigaste gjort. vädring av sängkläder, bytning av påslakan, träning, solning och en mysig kväll med min karro. underbart. jag var så trött efter träning och dusch och vädret var så tråkigt, så jag ville inte ge mig ner i stan efter jakt på drop in klippning. så jag sket i det ! som vanligt ;P haha. men jag är lika glad för det. det får helt enketl bli imorgon istället..

nu är klockan lika mkt igen.. helt otroligt. att den bara kan springa iväg sådär. jag är super trött. så jag ska väl slippa ligga och vända och vrida på mig i natt. hehe.. ska lägga mig och läsa nu till jag somnar..

gonattpuss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0