sunny monday.

har tillbringat lite mer än en timme ute i solen. det är riktigt varmt ute idag. mysigt (: synd att man ska jobba nu bara. har fått fula märke på knäna också för att jag drog upp mina tights /: we don't like. men men.. man ska vara glad över att man fått lite färg iaf ;D det gillar vi iaf.

sitter här och lyssnar på westlife, som alltid när jag är ensam hemma. mysigt värre ;P haha.. nu ska jag snart gå till jobb. ska ta med mig lasagne till mig och mia (: vi ska ha romantisk middag på jobb. haha.



me today !
nyduschad och halvfärdig. (:
ska fixa håret nu och sen bär det iväg.



ha en superduper dag i solen och njut lite för mig också (: !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0