the story from the woods.

oj så frånvarande jag varit här. men det ska vi bättra oss på. jag har gjort en del så jag vet inte vart jag ska börja. men vi åkte iaf till stugan i torsdags morse. vi åkte först och handla i åhus och fyllde kylskåpet för hela helgen. jag testade för första gången de här nya vitamin drickorna. som pau blev lurad att köpa för 37jävlaspänn ;P haha. men vi som känner pau vet ju att hon inte är den smartaste i stan ;P inget illa menat pau, men det vet du ! hehe. jag betalde då bara 19kr och den var riktig god faktiskt. vi åkte sen tillbaka till stugan. låg på altanen i solen och mös. sen fick jag ett ryck och ville fixa karros hår. hade läst på den här bloggen om något nytt kul man kunde göra.. det blev väldigt häftigt men tog en jävla tid ;P

dock blev resultatet bättre efter en nattsömn då skruvarna/lockarna blev lite "ruffsiga" och det såg lite mer naturligt ut ;P



hela första kvällen gick åt att spela ett otroligt roligt spel , brainstorm. och mitt lag vann!! såklart (: hehe. åt tacos och mös. mkt trevligt. dagen efter var vi i kristianstad och i kivik på äventyr. åt kinamat till lunch. handlade ny mascara, present till sara, en kofta, handkräm, trosor och en massa annat ;P på kvällen grillade vi och spelade ytterligare en runda brainstorm och självklart vann vi igen ;D haha. på lördags morgonen var det dags att sätta sig i bilen och åka hem igen.





lite bilder från myset i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0