there's no way to reach me.

theres really no way to reach me.

det har varit en bra dag idag tycker jag. sara kom och hämta mig innan. vi åkte ner i stan och henne vega lät jätte knasigt ;P inte så mkt vi kunde göra åt det. ringde stefan och försökte få lite råd. men jag var nog ingen bilmekaniker enligt honom. så jag fick snabbt stryka den idéen. gick bort till espresso house, köpte varsin chai såklart, jag krängde även en favvis scones med cream cheese, muuuummmss fillibbabababbababbababa  ! ;P haha.. satt och njöt i solen riktigt länge och snacka massa skit. sen kom louise och joinade oss. ännu bättre (: sen lämnade sara för hon skulle var duktig och träna. det borde jag också vara. jag och louise satt kvar i solen och gotta oss. syrran och salem tittade förbi och vi käkade glass.. ännu mer mums (: hehe.. sen kom cindy också (: det var ju henne som jag hade bestämt med från början, men hon slutade ju inte förens fyra, så fick ju underhålla mig med något sålänge (: sen promenixa vi bort till nya ga. nej, förlåt. till dunkers, där vi skulle se medina (: vi var ganska tidiga och fortsatte njuta ute i solen. där inne var det varmt och svettigt. men det var kul (: har inte alls hört mkt med dom där medina, inte som cindy ;P men det var några sköna typer det där.

efter det gick jag och lousie en sväng. en väldigt liten sväng, fotade lite blommor och var glada över att vi inte bara suttit hemma och ruttnat bort. haha. inget liv. nej. sen tog jag bussen hem, och då dyker även pau upp. så träffat en massa folk idag. mkt trevligt. nu har man precis fått lite mat i magen och sitter och tittar på wipeout. alltid kul att se när folk slår sig (:

annat deppigt sparar vi till sen . dagens händelser har väl fått mig på lite bättre humör iaf..

tack alla söta som spenderat dagen med mig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0