three days grace.

blev ingen körkortsteori innan. vetifan vad jag gjorde i två timmar. tror en timme gick åt att prata i telefon med li. det var mkt kul (: pratade om våra katter och sånt mysigt. hehe.. sen fick jag ju nästan springa till bussen. sen kom jag på att jag glömt min mobil. så fick springa tillbaka och sen springa igen ;P haha. min träning för idag. gick och köpte biljetter i stan. sen tog vi bussen till väla och fetade oss på bk, OGOTT ! längtat hela veckan, eller hur lollobollo ? ;D haha.. sen blidde stan igen för lite snacks-inhandling ;P alla andra köpte lösgodis förutom jag som köpte nötter, försökte vara lite nyttig.. haha !
sen blidde bio. jag och pau stod och raggade i "baren".. haha.. eller inte ;P men lite söt var han pau ..

vad ska jag säga om filmen.. haha.. den var sjukt bra till en början faktiskt. lite läskig kanske ;P det tyckte iaf lollobollo som gömde sig i sin halsduk och sjönk ner långt på golvet. haha. meeees !! ska jag berätta lite om kyrkogården förra sommaren för dig ? ;D slutet var en besvikelse. men ändå en sevärd film måste jag säga.

sen när vi kom ut från bion, så öste det ner.. så man är ju inte så torr nu precis. det blev en snabbis bort till utposten också. vilket kändes lite smått stelt om jag får säga mitt. men det är jag som är lite nojjig nu också. jag tycker inte om att veta mindre än alla andra vad jag gjort. så på min diss lista står just nu fylla väldigt högt. då jag samtidigt vill veta vad jag hittade på förra  helgen, så vill jag samtidigt inte. äh. vill bara inte att folk snackar en massa. är jag för nojjig och omogen nu då ? äh, det är väl bara glömma. nästa gång är det någon annan.

nu är man hemma iaf.  och det är väl träning som gäller imorgon bitti skulle jag tro.. men mina planer ändras ganska snabbt ibland, speciellt när det gäller träningen ;P

gonatt folket.


three days grace , love it.

Kommentarer
Postat av: polly

haha, jadå "brukar du hänga här ofta eller?" haha, varför drog vi inte den på honom. Det hade ju varit det bästa! hahahah

2009-05-09 @ 01:43:33
URL: http://noovac.blogg.se/
Postat av: binis

hahaha.. ja det hade det fan varit (:

2009-05-09 @ 02:04:19
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0