to be or not to be.

jag måste öva på min engelska det är en sak som är säkert. snart är balifolket bättre än mig på engelska ;P haha. dom lär sig snabbt som faan.. hehe.

idag är det en speciell dag. det är K's födelsedag. jag har precis vaknat. så jag ska klä på mig lite kläder. och cykla till kyrkogården. på vägen dit ska jag köpa lite gotte till honom, cocacola såklart (: skriva ett litet kort ska jag göra också, och sätta blommor såklart. tänk att det har gått två och ett halvt år, det har fortfarande inte gått in i min hjärna. jag lever fortfarande lite halvt frånvarande och vet inte vart jag ska börja om mitt liv. jag står fortfarande kvar på samma ruta. om inte till och med någon ruta tillbaka. det är svårt att leva utan sin bästa vän. även om jag vet att han finns här och stöttar oss allihopa på sitt egna lilla sätt ändå. men det är ganska tomt och ensamt ändå. vi ses på andra sidan K, jag älskar dig.


som sagt, dags att ta på sig lite kläder. slänga i sig lite frulle och sätta sig på biken. träning blir det nog också idag. men jag tar det nog ikväll. en solning på vägen hem kanske. sovit för länge idag. blev väckt av kiwi som kom och kittlades med sina morrhår. sötaste kisen som finns. ångrar inte en sekund att jag skaffade dig även om tiden var helt fel egentligen.

hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0