to much candy.

uschusch, igår chips och idag godis. inte bra alls. men har haft sånt jävla sug. har inte ätit mkt godis alls senaste tiden. ytterst lite faktiskt. och imorgon blir det bk som står på menyn. herregud vad jag får träna nästa vecka, och denna också såklart. har bara hunnit med en träning, men det blir fler. absolut!

blev ingen klippning idag heller. jag är expert på att skjuta upp saker. men jag bokade en tid till imorgon. sen fick jag bokat en tid till doktorn. jag har kollat lite jobb och så, men det finns ju inte mkt att söka nu. det är så trist. men nu när min lollobollo och ytterligare en på jobb ska sluta så kanske jag får lite mer timmar (: det är ju alltid bra. fast det hade ju varit trevligare om lollobollo hade varit där och roat en, men men, hon är ju bara några meter bort (: hehe.

imorgon är det som sagt klippning som gäller. kanske en fika med en vän. sen ska vi hämta ut biljetter, åka till bk och käka, och sen blir det bio. mysigt. kommer inte ihåg när jag var på bio sist faktiskt ;P hehe.. man har ju liten mini bio hemma nu förtiden, så det är inte lika imponerande mer, mer en socialgrej man gör liksom..

jag och pappsen hade jätte kul när vi var och handla på willys innan..haha.. vi retade nog upp andra kunder efter oss i kön. vi skulle sätta alla streckkoder rätt och alla varorna på rad.. vilket tog lite tid då vi nästa fyllt en hel kundvagn. haha.. men kul var det..

nej .. nu ska jag snart nanna mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0