what's new ?

dålig uppdatering här ja visst ! ska bättre mig när jag har fått tillbaka lusten och tiden. men jag kan ju ändå berätta vad veckan bjudit på. om jag minns ;P

måndag, då min senaste uppdatering var. då fick jag rycka in och jobba (: det var väl lika trevligt som  det brukar vara tror jag ;P sanih och john var snälla och hämta mig iaf, det minns jag (: hehe..
tisdag, tränade på förmiddagen och sen umgicks jag med sanih och john. fika på espressohouse och inköp av en nyklänning, kommer bild. åkte sen till maxi för att handla lite, så jag kunde laga lite mat när jag kom hem. sen så kom sara och hämta mig och vi åkte ner för att köpa nötter på tasty ;P inge godis här inte ! bantning på hög nivå, eller inte. men inte för mkt skräpmat ;P sen kolla vi på dh och snacka en massa skit. sanih och john hade gjort återbesök och satt på ovanvåningen och kolla arsenal med papsen.
onsdag, då hade in sötaste wah kommit hem och vi gick en runda på stan. gick ner i norrahamnen/gröningen och köpte glass. rikitgt gott. och varmt och skönt i solen.  mös där nere ett tag, sen gick vi för att hälsa på roffe, och satte oss på italy house eller vad det nu heter, träffade den skönaste människan någonsin, var nog väldigt mkt krydd från denna människan med det var kul att höra på ändå. hehe.. gillar öppna personer, verkligen. önska jag kunde vara lite mer sån själv ;P
torsdag/gårdagen, var i full gång heeeela dagen. diska, fyllde diskmaskin, tömde diskmaskin, satt iordning alla möbler på altanen. städa grillgaller, gjorde iordning med kol och allt i grillen, dammsugade och ja oj så fint här blidde hemma ;P
vid sex-sju tiden började folk trilla in för lite valborgsfirande, med dricka och grillning (: mkt trevligt. förutom denna idiotiska människa. vilket första intryck han gav, herregud. har aldrig varit med om något liknande. ja han sumpa sin chans för någon mer vänskaplig relation iaf. ganska snabbt. så fort han öppna käften om jag ska vara mer exakt. åt som ett barn och där var mat över hela altanen. skröt om massa saker och använde inte allt för fina ord till mig och min syster. då min syster bara frågade VEM som hade spillt på altanen och han tog det som en anklagelse. men så är det med folk som inte kan hantera spriten. och det borde man ju veta om vid det här laget. började skrika om att jag inte kunde betona anklaga och fråga.. hur betonar man frågan "vem har spillt på altanen?" mer som en fråga ? någon mer som tar det som en anklagelse. herregud. jag vet inte vad jag ska säga om denna männsika. börjar kasta med mina mammas lyktor så dom går sönder och sparkar på soptunnor och grejer, är det ett beteende från en 27-årig kille ? jag skulle snarare gissa på 7årig.. men vissa växer visst aldrig upp. jag ångrar lite att jag inte lyssna på vad folk sa om denna killen innan jag träffa honom. och jag kommer definitivt se till så ingen annan i min närhet umgås med denna människan heller. för ert eget bästa. och ja du är en fucking idiot.
valborg var förutom detta en toppen kväll. som alltid när man är värdinna så blir det ju inte så mkt fylla för en själv. då jag var mer brydd om att folk hade det bra, gick runt och städa lite och kunde inte riktigt koppla av. men tack alla för att ni kom (: super trevligt. även om inget än slår nyårsfesten här ;P bästa någonsin! hehe. kvällen slutade på tivvan (: där det igår var 18års gräns, vilket suger. men det var helt ok ändå ..

daaagen.. idag har bestått av städning, som ni alla kanske förstår. moppning av klibbiga golv och sortering av flaskor och burkar. jajamensan. men det var det värt (: sen har vi grillat och myst på altanen hela dagen. eller ja, från klockan två-tre då jag steg upp ur min säng (: så skönt att sova länge. nu vet jag inte riktigt vad kvällen bjuder på. jag är ganska seg fortfarande, dock inte bakis vilket vi tackar för (:

hoppas alla hade en kul kväll igår iaf ..

nu får jag gå och göra något mer vettig med min fredag.. som mer känns som en söndag (: men det är jag väl inte ensam om att tycka ;P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0