elftenovemver.

skulle egentligen tagit min tredje gardasil spruta idag. men icke! det var visst inte dags ännu, i december får jag återkomma. snurrigt värre! så jag fick sätta mig och fika på jobb medans jag vänta in att jag skulle börja jobba. sen har jag jobbat till tre. efter jobb begav jag mig till lägenheten och checka läget, äntligen är dom hemska luckorna i köket borta och fint golv är lagt i alla rum. nu har dom även tagit ner badrumsskåpet som jag bad om men där var varken färg eller väv bakom det ;P så det vet jag inte riktigt hur jag ska lösa ;P haha..

tog en massa bilder också.. dom kommer upp sen (:


skulle träffa bä nu, men vi vet inte riktigt var och när och hur ;P vi får se vart det slutar. hehe.. sen blir det städning i lägenheten !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0