fjortondenovember.

jag har inte tid att blogga, jag vill, men ja.. jag vill mkt som jag varken får eller hinner med ;P var ju i lägenheten hela dagen igår. sen blev det tacos och idol med john och bä. mysigt värre.

imorse gick jag upp tidigt. cyklade ner min cykel till lägenheten och låste in den i mitt fina cykelföråd ;P sen gick jag upp och pyssla lite i lägenheten (: sen kom tanja, då gick vi och köpte frulle. mysigt värre det också ! inte setts på tre veckor exakt. tråkigt. men vi har båda haft fullt upp med annat. sen fick jag fara iväg till jobb vid halv ett.

så nu är jag precis hemkommen från jobb. tiden gick fortare än vad jag trodde den skulle göra, det var en del att göra, så det kan ju förklara det hela. men nu är jag hemma iaf. regnet öser ner utanför, vilket gör att man verkligen inte känner för att göra ngt. jag önska jag kunde teleportera(?) mig till en annan plats, typ till mia i thailand, eller till sara på filipinerna, eller varför inte ner i lägenheten så jag kan pyssla lite, eller kanske bara till en annan del av sverige. jag vet inte. men bort härifrån iaf.

kanske kan jag få syrrans kompis att köra mig till lägenheten. så jag kan sysselsätta mig med ngt. får se om jag kanske kan få med datorn och koppla in internet, tror ni jag fixar det själv ? (:

nej men , hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0