idoloveyou.

det är svårt att förstå. det är svårt att ha något annat i tankarna. visst jag är chockad, ledsen, arg, förvirrad och vilse. men jag vet vad jag vill, jag vet vad jag känner. och det blir hårdare för varje dag. från och med idag vänder det. för nu vet jag att vi inte får en andra chans. det som jag väntat och hoppats på. det som har tagit så mkt energi dom senaste veckorna. nu kommer den hårdaste biten. att komma över och försöka förstå att det är väl egentligen så här det ska vara, hur rätt det andra än kändes, hur starka än känslor var.



nu ska jag försöka sova. jag önskar inte er någon godnatt, för det kommer inte jag ha.

Kommentarer
Postat av: D i v a

Du klarar det, "ensam är stark" fast de inte alla gånger känns så. Kramar till dig.

2009-11-09 @ 10:00:55
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: tanja

Varför blir det alltid skit av våra förhållande? Är de tmeningen att man ska brytas ner och sen byggas upp för att bli starkare? >jag har inte hittat meningen med det. Jag vill också bar bli lycklig. Vi har varandra sabbs. Alltid här för dig. I <3 you

2009-11-12 @ 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0