idontlikeidol.

all my life 
i prayed for someone like you
and i thank god
that i finally found you
all my life
i prayed for someone like you
and i hope that you feel the same way too
yes, i pray that you do love me too

i'd send you all that i'm thinking of, baby.


rabih åkte ut. helt knas. när eddie sitter kvar som inte ens kan sjunga.
jag hoppas på att höra ngt mer från rabih någonstans någongång, för hans röst är underbar.



så, fredag, klockan är elva. man kan ju inte gå och lägga sig. jag ser att det har kommit upp ett nytt
avsnitt av greys. det blir väl vad jag underhåller mig med de närmaste 40 minuterna. sen vetifan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen någon som fattar att RABIH var bäst i Idol! =)

2009-11-09 @ 17:56:39
Postat av: Anonym

Hälsningar Mickis.



(Glömde skriva mitt namn)

2009-11-09 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0