mesotired.

nu får det vara slut på my rubrikerna, men jag tycker det är jobbigt med rubriker. hehe.

jag är grymt trött, höll på att somna på bussen hem. har inte sovit mer än 5-6 timmar de senaste nätterna och det tar väldans på mig. jag vill komma igång med min träning, jag känner mig som en blek flodhäst. men jag orkar inte. och kylan utanför min dörr håller på att ta dö på mig. den biter mig i kinderna och på benen så fort jag går ut. AHH! i do not like at all! usch och fy för kyla.

men nu ska jag lägga mig i solariumet, få pyttelite färg och lite värme iaf. en början iaf. någon som vill installera en öppenspis i min lägenhet sen tack! ? (:





jag hör inte av mig om inte du hör av dig. det ligger hos dig nu. jag bara väntar och ju längre vi väntar ju längre ifrån varandra kommer vi att komma och ju mindre tid får vi tillsammans. jag blir jätte glad när du ringer, även om det inte riktigt känns som förut, det känns som vi börjat om från noll igen, att vi båda håller tillbaka på något sätt. men som jag sagt förut, jag vill att du ringer för att du vill ringa, inte bara för ett måste och för min skull, utan för din egen och våran skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0