minärakastansinua.

visst ser det ut som en massa goja. men icke!


precis hemkommen från äventyr med mamma. nu ska vi laga god mat och fira pappa på hans dag. mysigt. men jag hade faktiskt velat vara någon annanstans. så jag kan börja leva som vanligt igen. så jag vet vad jag ska göra och vart jag ska ta vägen. just nu är jag så vilse i min egna värld att det går ut över alla andra i min omgivning. för jag har bara det i tankarna.

har köpt en massa lullull till lägenheten som vanligt. jag vet inte riktigt vart jag ska få plats med allting om jag ska vara ärlig. jag skulle flyttat till en fyra istället för en tvåa, eller ännu bättre, ett HUS! ett hus att renovera från grunden, det hade varit fett nice.

nu ska jag mysa med min kiwi.


goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0