mydreams.

jag har aldrig drömt om dig så mkt som jag gjort dom senaste nätterna. det är både bra och dåligt.

om fyra timmar ska jag jobba. och jag vill verkligen inte. jag vill inte! men ingen kan jobba för mig. alla som är ledig har planer. vet inte riktigt vad jag ska göra. det finns inget att göra. det är bara så jävla tråkigt. tur att jag inte är sjuk och måste stanna hemma, för då hade det varit synd om mikaela som hade fått jobba själv ikväll. nu är jag tvungen att ta mig dit. jag som ville baka, cykla till framtid, gå på vip kvällen på väla och kolla MTV EMA.. men icke! faan.. detta gör att jag tappar lusten ännu mer. jag har varit uppe tidigt och sovit dåligt fyra dagar i rad och det gör mig sjukt trött och lättirriterad. det är bara synd om er som får umgås med mig. jag bryr mig inte.


jag vet inte vad jag ska göra. jag vet inte vad jag vill. vart jag ska. buh för allt!


då får man väl gå upp och käka lite frulle då då..


akta er för mig idag!

Kommentarer
Postat av: Micka bä

Jag är ledig, med mig har du inte ens hört av dig till...

2009-11-05 @ 12:59:48
Postat av: sabina

jag syftade på dom som var ledig från subway och som skulle kunna ta mitt pass. jag har inte riktigt haft tid till så mkt annat än jobb de senaste dagarna..

2009-11-05 @ 23:39:00
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0