mythoughts.

vårt samtal igår kändes som ett av våra dagliga samtal som vi alltid hade förut. fast något saknas. som vanligt. jag känner att jag kan inte riktigt vara den sabina som jag var innan. jag kan inte vara som jag brukade vara mot dig eller med dig. jag håller tillbaka. det är jobbigt att inte veta vart man ska göra av alla sina känslor och tankar. jag kan inte vara din flickvän, när jag inte är din flickvän. och jag vill ju vara din flickvän. jag saknar dig otroligt mkt, men det är något jag saknar mer, oss!


har varit i lägenheten nu. massa stök och grejs nu när dom håller på och renovera. hoppas det är klart snart. vill flytta och pyssla. ha något att sysselsätta mig med. här är så stökigt överallt nu tycker jag. och ni som känner mig vet att jag inte klarar av stök, pedant som attan! men det går inte städa bort detta stök. för lådorna kan inte stå någon annanstans.

jag har redan fixat en massa denna veckan, bredband, tv, försäkring, el och adressändring. något annat jag ska tänka på ? som jag inte tänkt på ? njae. jag har så mkt tankar, så det är helt omöjligt.


nu ska jag se klart dh, sen blir det sängen. eftersom att jag börjar sex imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0