niondenovember.

fyrtiominuter i soleeen är bättre än inget alls. på fredag åker mia till thailand i fem veckor, jag vill också! jag vill så mkt, jag vill, jag vill! ge mig en miljon eller ngt så jag kan försvinna härifrån ett tag. så jag kan få bli brun, få njuta av värmen, dricka en god singha på någon mysig bar, så jag kan få tatuera mig billigt igen ;P, så jag kan få slippa kylan här hemma. åh, jag älskar thailand ;P men vem gör inte det. nästa vinter iaf. min resekassa innehåller redan 400kr ;P hahah, det kommer jag inte långt med.




låtar som går på repeat.

jason derulo - watcha say

jay sean, lil wayne - down

Kommentarer
Postat av: Mia J.

400 kr är bra början (;

2009-11-09 @ 14:44:51
Postat av: Andreas

Låten är dunderskön:)

2009-11-09 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0