niondenovember.

äntligen fått kläder på mig. klockan är halv sex och nu ska jag göra ngt av denna dagen. mitt fika sällskap hörde aldrig av sig, men det var ju hans förslag, så mig gör det inte så mkt. kanske hade han tänkt sig en kvällsfika såhär i höstrusket. det är ju sånt man får sysselsätta sig med när vädret utanför suger.

nu ska jag åka till ikea med mammis, stammis där nu ju (: inget kul på ikea helsingborg, men om ett år har vi ett fint gult och blått varuhus, så då är vi alla glada ;P ikea is the shit! stolar till köket ska inhandlas. det lär väl åka med ngt annat också som vanligt.

blir nog en sväng inom lägenheten också för att se hur det går (:



 

jag har inte ens orkat tända några lampor, det blir mörkt så snabbt.

en lökig och osminkad saaabina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0