nittondenovember.

sitter just nu i min nya fina soffa, i min nya fina lägenhet (: weh! fick igång internet idag. alldeles själv, behövde bara hjälp av comhem för att göra lite extra inställningar på det, så som att lägga lösen och sånt så ingen snottar sig in på mitt ,P haha.. har packat upp en del kläder, men nu är energin slut och det är också galgarna. jag har dock inte fått igång min tvbox, som jag inte förstår varför den inte funkar. men det får vi lösa imorgon, det måste funka imorgon! idol ju (: för första gången i min nya lägenhet. ja jag kommer skriva det många gånger (: för jag är glad. kiwi ligger här bredvid mig i soffan och myser också. hon är väl lite förvirrad, men det går över ;P


nej, jag börjar jobba sex imorgon. så jag måste ta och bädda ner mig. för första gången i min nya lägenhet, slippa soffan där hemma hos päronen, min rygg och nacke mår inte så bra av det där ;P tänk vad fort denna veckan gått ändå. det är redan fredag imorgon (: för det är det väl ? jag är upptagen med saker heeeela tiden. så det är kanske inte så konstigt. jätte mkt på lunchen på jobb idag också. vilket gjorde att tiden gick jätte snabbt. så skönt (:

imorgon är det jobb, lördag jobb, seeen ullaaaared på söndag (:


hejhopp, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0