sextondenovember.

inget inlägg alls igår. jag är igång tjugofyratimmar om dygnet, först jobb, sen lägenhet och sen planerar jag ytterligare för lägenheten, det är lite snålt med pengar nu, så jag fick ta ett litet lån från päronen, för att jag ska kunna köpa det jag vill ha. hoppas jag kan betala av det ganska snabbt. orkar inte med massa skulder.

igår var det jobb från åtta till fyra, sen direkt till ikea för att handla tvbänk/hylla. sen direkt till lägenheten, nu är köket tomt på lådor och skåpen är fyllda. får kankse organisera om lite sen. men det får vara som det är sålänge. mitt kylskåp innehåller endast ost, skinka, smör och en cola såklart! (: hehe..

nu ska jag snart till jobb, börjar elva, har lite ärende innan dess. så jag ska ge mig av till bussen alldeles strax, sen blir det lite ärende efter jobb. och sen direkt till lägenheten för att bygga ikea möbler (: weh. imorgon blir det packning av det sista kläderna och sånt här hemma. onsdag blir det nog sista natten här hemma. för då förflyttas resterande möbler ner i lägenheten och min soffa levereras (: åh, allt sånt här pill är så kul. satt vid mitt köksbord igår, drack lite juice och käka gifflar, det ekar fortfarande i lägenheten, så det kändes så tomt och konstigt. men jag vänjer mig nog, jag brukar gilla vara själv, spela hög musik och dansa runt naken ;D hahaha.. dock ser man lite mer in i min lägenhet än vad man gör i min källare ;P


nej, nu måste jag fixa, idag åker datorn med till lägenheten.


hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0