teamo.

jag skrev ju ett långt inlägg igår som jag trodde lagts upp. men det ser jag ju nu att det inte har. jag flummade som vanligt om samma sak som alltid. vilket jag kanske ska försöka sluta med. så jag inte tröttar ut alla i min omgivning. vaknade för en stund sen, inte särskilt pigg. men nu ska jag åka till höganäs. var mer inställd på att åka lite längre här ifrån, men det blidde inget. och nu tar det lite tid innan den möjligheten finns igen. jag vet faktiskt inte hur länge till min kropp står ut med att vänta, att inte veta vad som händer, vad du gör framförallt, vem du är med osv, för du är ju faktiskt lika mkt singel som jag just nu och behöver inte berätta för mig vad du hittar på och saker. men tankarna finns ju där hela tiden och dom är många. men för mig finns bara du, bara du. det lär det göra ett bra tag till. jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen nu.


nästa helg blir det flytt iaf, var och hämta min första post igår, hämtade ut modem och tvbox som jag beställt.. allting är fixat, nu ska jag bara flytta alla mina grejer när dom är klara med renoveringen (: vilket jag också kolla på igår. det är golven och köksluckorna kvar, jippi! köksluckorna vet jag att dom ska upp på tisdag (: jag ska flytta hemifrån för första gången. som jag längtat. jag och min lilla kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0