tiondenovember.

solad, duschad och nästan färdig. ska ta på mig, fixa mitt hår och sminka mig lite. sen ska jag bege mig ner till lägenheten och se om där är post att hämta. kolla hur långt dom kommit och om jag kan boka in så soffan kommer nästa onsdag. sen ska jag ge mig ner i stan och köpa lite småprylar. känns snålt med pengarna nu alltså. det svider lite. jag har inte ens betalt allt på soffan än. men jag får väl låna pengar av mamsen och papsen så länge. vill hellre ha allting klart direkt än att bygga på efterhand så.

vi får la se hur det blir ;P är där ingen i lägenheten nu så kanske jag kan fota lite hur det ser ut nu när tapeterna kommit på plats. meeen åååh.. luckorna ska ju upp idag , underbart! (:


efter ärendena på stan så ska jag jobba. är hemma vid elva ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0