tiondenovember.

hade satt klockan idag också. dock på tio istället. kände jag behövde sova lite längre nu när jag inte sover så bra. vaknar och går in på fb. mail från lollobollo! gjorde mig så glad (: hon är alldeles för långt borta. så nu har jag skrivit meeeega mailet tillbaka, massa hon missat. och alla som känner lollobollo vet att hon gillar skvaller, men vem fan gör inte det.


jag ska lägga mig i solariumet idag igen. inte ngt vidare bra. men jag känner mig helt sjuk när jag är så här blek, måste få tillbaka min färg. hade fortfarande hellre åkte till thailand och fått min bränna där ;P någon som har lust att ge mig några tusen så jag kan åka på fredag med mia sötnos. (: ?




jag kommer tjata sönder denna låten waaaatcha saaay..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0