tjugoåttondenovember.

jaha, då var det lördag igen. och jag ska jobba igen. femte dagen denna veckan. imorgon är det sjätte. det tar aldrig slut. man jobbar och jobbar och det känns inte som att man får så mkt för det. mer än att man får umgås med sina underbara arbetskamrater, jag saaaaknar miiiaa!!! kom hem igen! (:

nu på morgonen har jag fått diska femtioelva glas, fråga mig inte varför. men jag tar typ ett nytt varje gång jag ska dricka ngt, sen hade jag ju besök igår (: sen har jag tömt sopor. och fixat lite pyssel. som ni kan få se sen. nu missade jag att ta en före bild på mina grejer. men det löser vi.

var jätte duktig igår också. händiga sabina. efter att jag sovit så skruvade jag upp krokar i köket, byggde lite fler lådor och spikade upp mitt nya fina draperi till balkongdörren (: här börjar komma iordning lite grann iaf. för varje grej som kommer på plats, så trivs jag ännu mer.


nej, jobbet kallar. är tillbaka vid nio.


five weeks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0