tjugofemtenovember.

känns som om detta varit en väldigt lång dag. så jag ska ta och bädda ner mig i min säng nu. jag har pysslat lite med det jag köpt på ikea, jag har fått in nästan alla mina kläder i garderoben. jag är en riktig hamster, samlar på mig allt och har så svårt för att slänga bort saker. jag kan ju möjligtvis ändra mig och vilja ha den någon gång längre fram, vem vet? (: även om den redan legat i garderoben i ett år och aldrig blivit använd. man vet fortfarande inte ;P

min mage mår inte alls bra. jag har stressat alldeles för mkt senaste tiden. haft saker i tankarna hela tiden. velat göra saker hela tiden. min mage visade mig idag att jag verkligen behöver varva ner. ajaj sa den. /: vill bara få iordning allt, sen kan jag ta det lugnt. gillar inte ha massa saker runt omkring mig, som jag vet att jag måste ta tag i.


nej, men sängen kallar och det är jobb som gäller tidigt imorgon.



gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0