tjugofjärdenovember.

ett inlägg till lillisen ;P som befinner sig alldeles för långt bort !

Jag har ju fått lite saker på plats i lägenheten, även om jag hade velat att allting var på plats. För jag får krupp av lådor och mög som står överallt. Men här kommer lite bilder iaf (:

Vi börjar med badrummet som såg ut som faaaaan, det är inte super nu, men bättre än innan iaf (:



Jag har inte fått upp någon spegel än, då jag inte hittat någon jag vill ha.
Funderar på att specialbeställa en med rätt mått från speglen och ner till hyllan bara.
Golvet var tänkt att köpa trall till, men det är ju så jävla dyrt,
så jag får stå ut med detta skabbiga ett tag till /:
Det ska upp skåp på väggen ovanför handdukshängaren också,
så inte alla grejer står framme.
Toasitsen är bytad ;D, även duschdraperiet.
Fogarna på kaklet har jag målat vita, dom var typ brunsvarta innan, isch!
Men dom behöver nog en runda till med färg (:



Då tar vi köket (:



Ja, detta är ju då mitt kök, väggarna är fortfarande väldigt tomma ;P
Ska upp två hyllor ovanför köksbordet, även en taklampa av något slag,
en kartell fly hade inte varit helt fel (;
Gradiner och lite pynt till i fönstret, är lite tidig med adventsljusstaken, i know!
Kakel och listen ovanför ska fixas, kaklet svart och list vit (:
Bänkskivan vill jag också byta, men det får nog komma lite senare.



Mitt nya fina tidningställ, som jag älskar!
Vad jag mer älskar är att ha ordning och reda, och allt ska matchas!
Kolla in mitt tallrikar-glas-o-koppar-skåp ;D i like!
Och självklart måste jag vara utrustad för chailatte, kanel och kardemumma ofcourse!


Lite hall har jag ju också (:



Fortfarande en massa lådor ståendes överallt, AHH !
Men här är lite av min hall iaf, vet inte om byrån kommer stå där den gör.
Vi får se när allt annat kommit på plats.
Ytterdörren bytas imorgon också (:


Sist men inte minst, vardagsrummet.




Här är ganska tomt än så länge, men det kommer (:
Min BESTÅ hylla är på plats och soffan.
Tvn ska inte riktigt stå som den gör heller,
sladdarna räcker inte riktigt bara (: hehe
Mina fina nya silver vasar, fynd från ullared såklart! (:
Mitt fina IKEA stockholms fat fyllt med ljus, som kommer gå åt !


Sovrummet är fortfarande fyllt med massa lådor och massa stök.
Så det får vänta ;P


Tack för titten ;D

Kommentarer
Postat av: mickis

Mysigt! =)

2009-11-24 @ 22:14:02
Postat av: Li

TACK! Trevlig rundtur, nu vantar jag bara pa att bli inbjuden till ditt sovrum ocksa ;D haha

2009-11-26 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0