tjugoförstanovember.

andra morgonen i lägenheten. inga problem alls med att sova här. det är väldigt skönt. jag som brukar ha problem med att sova borta ;P men jag har ju tillbringat så mkt tid här den senaste tiden så det är ju nästan redan som hemma (:

igår fick vi gjort en massa, pappsen hjälpte mig att sätta upp lite grejer i badrummet, så nu är det nästan färdigt där. måste bara ha ngt slags skåp till alla mina grejer ;P lite kuddar och filtar har hamnat i soffan, luckorna på hyllan ska upp ikväll tänkte jag. så jag kan fylla dom med lite skräp som inte ska synas ;P sen kan jag inte fortsätta med klädupphängningen förens jag köpt fler galgar. men ska ju till ullared imorgon så då fixar vi det (: ahhh ! kul.


skulle äta frukost idag. tänkte mig en macka med ost på. tar ut ost, smör och bröd, gör mig ett glas oboy och sånt.. sen upptäcker jag att jag inte har ngn osthyvel!! hur kan jag inte ha tänkt på detta. herregud! OH MY LORD ;P hahaha..

nej, nu ska jag iväg med mamsen. lägenheten får vänta tills ikväll, efter jobb.


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gjorde exakt samma sak som du med osthyveln! Världens tabbe :P

2009-11-21 @ 16:39:51
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 @ 17:41:08
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

cool header!

2009-11-21 @ 17:41:23
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0