tjugotredjenovember.

hinner inte med att blogga så mkt, har dagarna näst intill fullbokade hela tiden. nu blir det jobb hela veckan också. men jag behöver lite extra pengar efter shoppingen på ullared igår (: fyllde två hela kundvagnar själv, två berg var det också. haha. helt sjukt. men kul som fan var det iaf (: hihi..

idag har papsen varit här och hjälpt mig med lite små fix, lite luckor är uppe, en lampa i sovrummet och sånt (:


en sak som jag tänkt på väldigt länge, inget speciellt så. men jag tänkte på det när jag började på subway. jag är uppvuxen med en pappa som inte äter en enda grönsak och eftersom att han är den enda killen i familjen, så har jag haft i mitt huvud att killar äter inte grönsaker. så när man i början fråga en kille som beställde en macka på sub om han vill ha alla grönsaker på, så förväntar man sig ett nej ;P men så är inte fallet. och det känns så knasigt på ngt sätt ;P hahaha.. jag är knas också!


nu ska jag .. hm ;P vet inte.. fixa med ngt här, här är så mkt att göra så jag vet inte vad jag ska göra.


pusshej.

Kommentarer
Postat av: Max

Grönsaker går bra, bara det inte är lök ju =)

2009-11-23 @ 23:23:56
Postat av: Li

Jag ar sjukt nyfiken pa att se din lagenhet!! Kan du inte lagga upp lite fler bilder? :D

2009-11-24 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0