trettondenovember.

som sagt fredagen den trettonde och jag bara väntar på att något hemskt ska hända. kanske ska man inte gå runt och tänka så mkt, utan istället vänder vi det och låtsas att det är en turdag (: haha..

jag har varit uppe ett tag. det ekar i mitt rum när jag knäpper på tangenterna, så tomt är det här. jag har har verkligen tömt det mest nu. av alla prylar. möblerna står dock kvar, fast tomma! det är sååå nära (: det ska bli så kul. det kommer dock ta lite tid innan jag vänjer mig vid att sova ensam i en lägenhet. jag som har svårt för att sova borta. nu kommer borta vara mitt hem och jag måste sova där ;P haha. jag vänjer mig nog, precis som med allt annat.

jag har fyllt bilen med saker, jag har gjort kyllingsallad som jag ska ha med mig. så jag kan fylla på med lite energi i mellan åt. åh, någonslags dricka måste jag ju också ta med.

det enda jag väntar på nu är. sanih! ;P slöfock, sömntuta, kom igeeeen!! hehe..


see you later, aligator!

Kommentarer
Postat av: Mia J.

hoppas att du har det så bra o så kul när jag är borta .. kommer att sakna dig, pusspuss (:

2009-11-13 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0