trettondenovember.

fredagen den trettonde är det idag, för klockan är ju faktiskt över tolv. usch och pi. kommer det hända ngt hemskt idag. det hoppas vi inte.

det blidde inte så mkt julfika idag. jag och bä sprang runder på alla fik i hela stan och inte på ett enda ställe hade dom lussekatter och julmust. jag tycker inte att det är tidigt. det är ju bara en och en halv månad kvar till julafton, två veckor kvar till första advent. buh! we like lussecats och christmasmust ;P vi köpte då istället en lussekatt på ica och gick och satte oss på ett fik och köpte cola ! ;D

efter det så gick vi till mitt jobb och käka lite. sen började jag jobba och jobbade till halv elva. jobbade med oscar mkt trevligt (: han hade tagit sitt körkort så jag fick fin skjuts hem ! we like!

nu ligger jag här i min säng och ska sova. har lovat att jag ska försöka mig på någonslags avslappning här, så nu ska jag se om jag lyckas flyga ;P



pussochkramsespåstan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0