mybaby.

jag är uppe tidigt, vilket är jobbigt när man inte sover ordentligt. men det är det värt, för nu ska jag till landskrona och  möta upp mia, sen ska vi kolla på hennes bebis (: hihi. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen efter det, blir väl att jag åker hem och besöker min mjuka, stora, tomma säng tills jag ska bege mig till jobb vid halv fyra tiden. det är så kallt och tråkigt ute. man får till och med skrapa rutorna på bilen, inte för att jag får göra det, men mamsen och papsen, synd om dom ju.

snart har det gått en vecka. jag ger det tid. samtidigt som jag tycker att vi får samma framtid om du bestämmer idag eller om en vecka. just nu har jag ställt in min kropp och mitt huvud på att vi bara väntar på när, inte om. för att det gör det lättare att handskas med vardagen. även om jag tänker hela tiden, väldigt mkt, alla tankar som går att tänka, så fungerar det ju inte hela tiden. men bara som en liten ytlig tanke för att hjälpa mig själv på traven.


nu måste jag ge mig iväg.


känns dock inte som fredag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0