mychristmas.

förra året firade jag inte jul hemma, vilket jag tyckte var skönt, av många anledningar. jag slapp julstöket hemma, jag behövde inte slösa pengar och tid på att springa och leta julklappar till alla, vilket jag iofs tycker är kul. sen fick jag ju värme och sol i några månader i stället och det är väl bättre än slask och kyla här hemma ;P

men detta året vill jag vara hemma, jag vill äta julmat med släkten, öppna julklapparna från nära och kära. jag sa att inget julpynt och grejs i min lägenhet. jag håller fast vid att jag inte ska ha någon gran, den ta för stor plats och kommer inte få vara ifred från kiwi ;P men jag längtar efter att få pynta den på mitt sätt, diskret men ändå mysigt (:

om en månad bor jag i min egna lägenhet, det ska bli så kul (: längtar massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0