mydarling.

jag är inte bra på att tänka positivt. inte alls. jag kan inte se framåt nu. jag ser bara det som varit. det som har varit bra. vilket gör mig så ledsen, för det var ju så bra. och det var så jag ville ha det. det var det som gjorde mig lycklig. det var det som skulle få mig att bli bra på att tänka positivt. precis som du.


nu galer dom om mat där uppe. finns matlusten ? nej! men jag vet hur det blivit förr, så det är bara försöka fortsätta leva som vanligt. hur trögt det än går.



för att säga ngt annat kul, jag som just nu är ett blocket fan, var inne precis och kollade runder lite. hittade en annons med rubriken "äkta kopior", kan någon tala om för mig hur något äkta kan vara en kopia och tvärtom? trög ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0