myday.

precis hemkommen från stan. först lite ärende med cindy och em, sen mötte vi upp resten av gänget på sub (: drog vidare till asien garden och slängde fram häftet med kuponger, här beställdes det mat! ;D haha.. massa mätt är jag nu iaf, mamma som planerat att göra wok här hemma, kanske om några timmar, men icke nu!

fick även med mig hem en påse från lindex. en sammetsklänning och en sammetskjol rikare! (: weh! i love shopping. måste passa på med lite små köp innan jag förstår att det är allvar nu och att jag behöver pengarna till flytten. sista köpet denna månaden, tur vi inte har så långt kvar (: hihi..

nu ska jag fixa lite med dator, lägga över bilder osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0