myday.

mitt konto mår inte bra av denna dagen heller. jag har en hyra kvar jag ska betala. det kommer svida rejält när jag inser så mkt jag kommer behöva snåla snart. men jag ska köpa det jag vill ha och inte massa annat skit. då kommer jag bara ångra mig. och då är pengarna förjäves ändå. det kommer bli superfint i min lägenhet, igår längta jag inte alls. jag ångrade att jag tog lägenheten, jag ångrade att jag inte sparade pengarna till en resa istället, men nu har jag något att sysselsätta mig med och jag vill inte bo här hemma mer. för jag får krupp!

något som mår bra just nu, är nog min tv som inte har varit på under två dagar. vilket är grymt ovanligt, den brukar stå på under hela tiden jag är hemma.


nu ska jag försöka få i mig lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0