myday.

jag åkte ner tidigare till stan, men fick inte mitt ärende gjort. jag börjar med att skjuta upp det igen. ska inte hända imorgon. imorgon ska jag göra det. det blev istället en super mysig fika med mia, hon är helt underbar. hade du inte varit tjej och gift så hade jag blivit tillsammans med dig (: hihi. och på fredag så ska jag få se min lilla bebis !!!! det är det jag ska tänka på för att hålla humöret uppe lite denna veckan. jag ska på ultraljud med mia, det ska bli så spännande och få se den lilla bebisen ligga där och sparka och ha sig på tvskärmen. åh vad jag älskar barn (: beror ju iofs på vems och hur dom uppför sig, men för det mesta iaf.

på jobb har det inte varit lika roligt. jag orkar inte med det längre. jag har inte kul när det är ett sånt tråkigt måste. stå där och le och se helt uppstoppad ut. jag orkar inte det. sen att det var supermkt att göra, gjorde ju knappast saken bättre. när allting går långsamt och det känns som man stått och gjort samma sak i flera timmar, då är det inte kul. jag hoppas på att snart hitta ngt annat.. verkligen.


jag hoppas fortfarande. om det är förjäves vet jag inte, det har jag absolut ingen aning om. jag vill höra din röst! jag vill vara din, jag är din.

nu ska jag bädda ner mig i min säng. igen. kanske se en film. annars vet jag inte riktigt vad som ska få tiden att gå.

Kommentarer
Postat av: Mia J.

oj .. nu rodnar jag. du e oxå så sött o underbar Sabbis (: min bästa lilla vän :3~

2009-10-29 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0