mygoodnight.

ja, nu är det läggdags, och jag ska försöka bättra mig med bloggen, för jag tycker faktiskt det är riktigt kul med blogg. men ibland så tappar man all lust och all tid rinner iväg och det finns ju faktiskt viktigare saker (: kommer nog bli en massa uppdaterande när jag lullullar min lägenhet och köper nya grejer och sånt kul ;P

varför ska jag sova nu? klockan är ju bara halv elva? haha.. jag kommer bara ligga och vända och vrida på mig. jag får ta min dator med in i sängen och underhålla mig med styleroom.se för lite inspiration ;D


föresten så var det min snälla söta syster som klippt och färga mitt hår idag, hon är ju duktig och utbildar sig till frisör i malmö nu, det tog sin tid, men resultatet blir bra, hon går ju inte i skolan för att hon redan kan allt ;P utan för att lära sig. så om ett år är ni välkomna att besöka hennes frisörstol någonstans i stan, vart nu det blir (:

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0