myisnot.

började precis kolla på filmen dumpad på canal plus, men insåg nu att jag inte har någon lust alls att sitta och titta på den. dum som jag är.

har suttit och pysslat med ståltråd precis. gjort siffror till min adventsljus, en blomma, en fjäril och en krona. mina fingrar är helt ömma nu. jaja.. det var det roliga jag hade att komma med idag.


vart jag än varit idag så har folk pratat om förhållande, pojkvänner och flickvänner. väldigt passande. men en kan jag hålla med, någons pojkvän skulle flytta till kalmar och tjejen kände att hon inte skulle klara det om han var så långt borta. men hennes vän sa till henne, att det kommer funka, ni har ingenting att förlora på att försöka. vilket är så sant så. vad har vi att förlora ? vi kan bara vinna på det här, varandra, kärleken och framtiden.



jag saknar dig mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0