mymess.

nu är jag sån där slapp och tråkig. jag orkar inte bry mig om att där är kläder och grejer över hela golvet. att lakanet snart har kasat av hela madrassen. att höra av mig till folk, att ens svara på folks samtal och meddelande. jag orkar inte. jag orkar verkligen inte.

vissa stunder glömmer jag bort situationen och längtar efter dig, saknar dig precis så som jag alltid gjort, tänker på dig precis så som jag brukar göra, planerar lite för vår framtid, funderar på om du tycker om paprika i köttfärsen eller inte, som exempel, jag tänker på hur mkt mer jag vill lära känna dig, jag tänker på hur vi skulle funka ihop i framtiden, hur vi till slut efter mkt om och men kommer att anpassa oss till varandra, lära oss massa av varandras förflutna, vanor och ja allt!


i natt hade jag en låtsas tanke, bara för att kunna somna. mina läppar log nog till och med. men det var bara på låtsas och det gör fortfarande ont.



jag hade faktiskt redan kommit på vad du skulle få i julklapp. det hade varit så perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0